Vi har ett hus som idag inte har ett riktigt badrum. De tidigare ägarna hade ett badkar stående direkt på betonggolvet i källaren, och det är inte riktigt i ett skick att det går att använda längre.

Vi planerar att bygga ett nytt ordentligt badrum framöver, men som tillfällig lösning så tänkte vi montera in en duschkabin i källaren på samma plats där badkaret står idag (det finns alltså vatten och avlopp där).

När jag söker så hittar jag väldigt lite tips kring duschkabiner. Vi söker alltså något som kan funka bra i något år som mest, inte kostar alltför mycket, och gärna något vi kan montera själv (så långt som möjligt). Det är alltså en temporär lösning vi söker.

Någon som har några tips på lämpliga modeller? Vad man ska tänka på? O.s.v.

Tack på förhand!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.