Hittade inget lämpligt forum för ”Tips & Trix” så jag försöker här. Tråden går kanske att flytta annars?
Vem har inte irriterat sig på allt träspån mm som kommer vid kapning av trä! Jag gjorde därför en egen liten påse för ändamålet. Använde helt enkelt en dammsugarpåse och fäste den med ett snöre för att lättare få av vid tömning.
Vem har inte irriterat sig på allt träspån mm som kommer vid kapning av trä! Jag gjorde därför en egen liten påse för ändamålet. Använde helt enkelt en dammsugarpåse och fäste den med ett snöre för att lättare få av vid tömning.
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
Vad skulle fördelen vara jämfört med att fästa in dammsugarslangen där? (Kopplad till dammsugaren alltså)M Mogg skrev:Hittade inget lämpligt forum för ”Tips & Trix” så jag försöker här. Tråden går kanske att flytta annars?
Vem har inte irriterat sig på allt träspån mm som kommer vid kapning av trä! Jag gjorde därför en egen liten påse för ändamålet. Använde helt enkelt en dammsugarpåse och fäste den med ett snöre för att lättare få av vid tömning.
Det finns en klistrad Tips och Trix tråd här i verktygsforumet.M Mogg skrev:
Jag har länkat in denna tråden dit:
https://www.byggahus.se/forum/threads/tips-och-tricks-med-verktyg-maskiner.18703/page-9#post-3117335
Bra idé!M Mogg skrev:Hittade inget lämpligt forum för ”Tips & Trix” så jag försöker här. Tråden går kanske att flytta annars?
Vem har inte irriterat sig på allt träspån mm som kommer vid kapning av trä! Jag gjorde därför en egen liten påse för ändamålet. Använde helt enkelt en dammsugarpåse och fäste den med ett snöre för att lättare få av vid tömning.
Tack!
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
Nu har jag bara testat en gång, men jag upplevde inte att det kom speciellt mycket spån utanför. Påsen var inte jättetät heller, även om det inte kom ut något där heller.Frustrator skrev:
Klicka här för att svara
