1 647 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Tillägsisolera vinden!
Nu har jag fått svar (offerter) från fyra stycken företag att lägga på ca 30cm isolering på vår vind.
Dock så av dessa har jag fått två olika svar.
Två av dom säger att jag inte behöver takfotsventilation, och att det räcker med ventilationen
på gavlarna.
De andra två säger att klart att du ska ha takfotsventilation, det räcker inte med gavlarna!
Hur ska man göra?
Dock så av dessa har jag fått två olika svar.
Två av dom säger att jag inte behöver takfotsventilation, och att det räcker med ventilationen
på gavlarna.
De andra två säger att klart att du ska ha takfotsventilation, det räcker inte med gavlarna!
Hur ska man göra?
Klicka här för att svara