Hej
Har problem med att det blir massor av is på taket under vintern. Kommer det att hjälpa att tilläggsisolera kallvinden för att få bort det problemet och vad är då bästa metoden? Vi använder ju kallvinden lite som förråd idag kommer det fortfarande gå om vi tilläggsisolerar?

tack på förhand
 
A amenti skrev:
Har problem med att det blir massor av is på taket under vintern.
Du får nog vara lite mer detaljerad i beskrivningen av ditt problem!
Var blir det is?
Var kommer vattnet ifrån?
Om du "tilläggsisolerar", var skall du isolera, vilken byggnadsdel?
Var skall uppvärmning komma ifrån, och i vilken form?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.