Hallå!
Har ett Temovex 480s aggregat på vinden för luft men tycker den verkar må lite sådär.
Är det någon som har ritning på detta aggregat?
För det verkar inte som att tilluften fungerar som den ska.

Tack på förhand
 
Lordmaxvader Lordmaxvader skrev:
Hallå!
Har ett Temovex 480s aggregat på vinden för luft men tycker den verkar må lite sådär.
Är det någon som har ritning på detta aggregat?
För det verkar inte som att tilluften fungerar som den ska.

Tack på förhand
Ser ganska snarlik ut som denna manual eller?
https://www.rec-indovent.se/wp-content/uploads/temovex_RT400S_DS.pdf
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.