Har ett Temovex 480s. Det fungerar som det ska men tycker mig tro det har blivit mycket varmare runt transformatorn. Plastkåpan runt blir väldigt varm så har lossat skruvarna lite för att få in lite luft. Är detta normalt eller bara att jag inte märkt av det tidigare?
mvh