Har ett Temovex 480s. Det fungerar som det ska men tycker mig tro det har blivit mycket varmare runt transformatorn. Plastkåpan runt blir väldigt varm så har lossat skruvarna lite för att få in lite luft. Är detta normalt eller bara att jag inte märkt av det tidigare?
mvh
 
  • Transformator Tramo Malmö 480s i väggmonterad enhet, med synliga ledningar och etiketter, använd i värmeåtervinningssystemet Temovex.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Temovex 480S ventilationsenhet installerad på vinden med omgivande isolering och träkonstruktion.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.