Hej
Håller på isolera mitt förråd. Dock finns det en hel del varianter att täta byggfolieplast runt ventilationskanaler samt eldosor. Vad rekommenderar folk att täta dessa med ? Skall man klippa upp mindre hål för eldosan samt ventilationsrör och trycka in och tejpa med ålderbeständig byggfolietejp ? All el är färdigdragen och nu ska jag börja plasta samt stänga inneväggar så att elektriker kan komma och slutföra elinstallationen. Vore snällt att få lite tips kring detta