Hej

Håller på isolera mitt förråd. Dock finns det en hel del varianter att täta byggfolieplast runt ventilationskanaler samt eldosor. Vad rekommenderar folk att täta dessa med ? Skall man klippa upp mindre hål för eldosan samt ventilationsrör och trycka in och tejpa med ålderbeständig byggfolietejp ? All el är färdigdragen och nu ska jag börja plasta samt stänga inneväggar så att elektriker kan komma och slutföra elinstallationen. Vore snällt att få lite tips kring detta
 
Ja precis. Använd tex Siga Rissan.
 
  • Gilla
Joao.pereira
  • Laddar…
när det gäller eldosor så skär plastet invändigt i dosan och sen kräng över dosans ytterkant så blir det tätt
 
  • Gilla
Joao.pereira
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.