Hej,

Har nyligen köpt lägenhet i 30-tals hus och har tyvärr märkt en konstig lukt i köket som är en kombo av avloppslukt och lätt unken lukt. Tycker mig ha lokaliserat lukten till ett rör som går från tak in till skafferiet. Där röret kommer ut från taket finns även glipa där jag känner ett visst luftblås. Funderar på om man kan täta det med något skum? Vad tror ni? Bifogar bilder!
tmp_18371-20151213_220125-246058217.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

2015-12-13 22.23.29.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Ingen som har några idéer?
 
S
först skriver du sent när många lagt sig eller sitter vid tvn.
sedan börjar du undra varför du inte fått något svar vid middagstid.

nog kan du skuma. men fråga är var från lukten kommer. kan va något som behöver åtgärd.
 
SBH skrev:
först skriver du sent när många lagt sig eller sitter vid tvn.
sedan börjar du undra varför du inte fått något svar vid middagstid.

nog kan du skuma. men fråga är var från lukten kommer. kan va något som behöver åtgärd.
Haha, tack för din kommentar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.