Hej,
Har nyligen köpt lägenhet i 30-tals hus och har tyvärr märkt en konstig lukt i köket som är en kombo av avloppslukt och lätt unken lukt. Tycker mig ha lokaliserat lukten till ett rör som går från tak in till skafferiet. Där röret kommer ut från taket finns även glipa där jag känner ett visst luftblås. Funderar på om man kan täta det med något skum? Vad tror ni? Bifogar bilder!
Har nyligen köpt lägenhet i 30-tals hus och har tyvärr märkt en konstig lukt i köket som är en kombo av avloppslukt och lätt unken lukt. Tycker mig ha lokaliserat lukten till ett rör som går från tak in till skafferiet. Där röret kommer ut från taket finns även glipa där jag känner ett visst luftblås. Funderar på om man kan täta det med något skum? Vad tror ni? Bifogar bilder!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ingen som har några idéer?
Klicka här för att svara