Hej, har flyttat på vattenutkastaren och hålet som hade gjorts för original-kranen hade ett stooort hål upptaget i teglet.

Hur ska jag bäst täppa igen hålet, vilket sorts bruk?

Hålet går ju rakt igenom fasaden in i tvättstugan, vad ska jag ha på insidan för att stoppa bruket så det inte väller in när man väl börjar kasta in det?

Tackar för svaren!
 
N
Kanske en bild?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.