Hej, har flyttat på vattenutkastaren och hålet som hade gjorts för original-kranen hade ett stooort hål upptaget i teglet.
Hur ska jag bäst täppa igen hålet, vilket sorts bruk?
Hålet går ju rakt igenom fasaden in i tvättstugan, vad ska jag ha på insidan för att stoppa bruket så det inte väller in när man väl börjar kasta in det?
Tackar för svaren!