toolman77 skrev:
Jag har en på liknande tema.

Den gröna självutrullande slangen som kopplas till stuprör. Som måste rullas in manuellt efter varje regn....

279:- för varje stuprör :(

[länk]
Nähe!

"Rullas ut av vattentrycket och sprider regnvattnet. Automatisk inrullning när det slutat regna, med hjälp av två inbyggda rostfria fjädrar. "
 
  • Gilla
leffe-e
  • Laddar…
Produkter i Sverige? Enkelt. Flaskvatten. Klart. Jag vann.
 
  • Gilla
arowe17 och 35 till
  • Laddar…
Ymer skrev:
Produkter i Sverige? Enkelt. Flaskvatten. Klart. Jag vann.
Har du någonsin testat att dricka vattnet på Öland?

En av de sämsta produkterna jag någonsin köpt var en handdammsugare från Philips. Smidigt att ha tänkte jag då t.ex.bilen skall städas eller för att suga upp aska som hamnat utanför kaminen. Produkten visade sig ha en erbarmligt dålig sugförmåga, för att få något i behållaren var man i princip tvungen att hålla den så att munstycket var den högst upp och behållaren under så att den fick hjälp av tyngdkraften.
 
  • Gilla
nemlan och 4 till
  • Laddar…
harry73
Arid.se:rolleyes:
 
  • Gilla
stefancrs och 4 till
  • Laddar…
Allt från Stadsbyggnadskontoret!
 
  • Gilla
Fotografen och 5 till
  • Laddar…
Förutom flaskvattnet som redan nämnts så måste det vara Iphone och festool.
 
  • Gilla
Fotografen och 9 till
  • Laddar…
P
Pepparkaka skrev:
En av de sämsta produkterna jag någonsin köpt var en handdammsugare från Philips. Smidigt att ha tänkte jag då t.ex.bilen skall städas eller för att suga upp aska som hamnat utanför kaminen. Produkten visade sig ha en erbarmligt dålig sugförmåga, för att få något i behållaren var man i princip tvungen att hålla den så att munstycket var den högst upp och behållaren under så att den fick hjälp av tyngdkraften.
Sådana produkter lämnar man tillbaka och så frågar man varför de säljer skräp? Är man riktigt dryg så frågar man om övriga produkter i butiken är lika oanvändbara...

Så länge butikerna kommer undan med att sälja rent junk så kommer vi fortsätta att bli lurade, det åligger faktiskt säljaren att utvärdera så varorna man tar in i sortimentet håller måttet. Att de är billiga är ingen ursäkt. En oanvändbar pryl för 10:- är väldigt dyr i förhållande till nyttan.
 
  • Gilla
Kromo och 4 till
  • Laddar…
P
ghoti skrev:
Flaskvatten, schmaskvatten. Kom igen när du köpt 1,8 meter kabel för 45 papp! [länk]
Men då ingår ju "inbränning" av kabeln :) Undrans om el-kabeln till huset från vattenkraftverket är "inbrännd" på rätt sätt så det går att använda strömmen till hi-fi ändamål?
 
  • Gilla
kioskdavid och 4 till
  • Laddar…
  • Gilla
ricebridge och 9 till
  • Laddar…
gaidin skrev:
Vattenvirvlare för över två papp. Det måste vara billigare att snurra lite på glaset innan man dricker :-)

[länk]
Skulle nog säga att det övergått från lite prisvärd, till rent kvacksalveri på den sidan.
 
  • Gilla
klaskarlsson och 1 till
  • Laddar…
gaidin skrev:
Vattenvirvlare för över två papp. Det måste vara billigare att snurra lite på glaset innan man dricker :-)

[länk]
Nä men, va f-n! Det där var ju hysteriskt roligt! :D
 
  • Gilla
my_home och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.