Hej!
Ska sätta ny pärlspont på befintlig vägg .
Pärlsponten är 6mm tjock..

Går de bra att använda påbyggnadsring för eluttag och strömbrytare?

Har en sån här strömbrytare med.
Ram med dubbel strömbrytare
Sätter jag 2 ringar där?
 
Bilder hjälper att ge dig rätt svar
 
Ja, du kan sätta påbyggnadsringar.
 
Löste sig bra.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.