1 135 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Strömbrytare ny innerpanel.
Hej!
Ska sätta ny pärlspont på befintlig vägg .
Pärlsponten är 6mm tjock..
Går de bra att använda påbyggnadsring för eluttag och strömbrytare?
Har en sån här strömbrytare med.
Ram med dubbel strömbrytare
Sätter jag 2 ringar där?
Ska sätta ny pärlspont på befintlig vägg .
Pärlsponten är 6mm tjock..
Går de bra att använda påbyggnadsring för eluttag och strömbrytare?
Har en sån här strömbrytare med.
Ram med dubbel strömbrytare
Sätter jag 2 ringar där?
Har detta hemmaU Uffe A skrev:
https://www.jula.se/catalog/el-och-...n/installationsmateriel/ramar/tackram-400532/
Ska sätta pärlspont på 6mm tjocklek på väggen.
Kan ja använda påbyggnadsringar för att få uttaget på rätt djup?
Ja, du kan sätta påbyggnadsringar.
Klicka här för att svara