10 087 läst ·
2 svar
10k läst
2 svar
Stoppa toalettsitsen?!?!
Jag har nyligen köpt en ny toasits till vårt badrum och den är suverän! -Bekväm, lagom billig och väldigt snygg i vårt badrum.
Men... Den glider... Mycket!
När man monterat den och skruvat fast den som den ska så ligger den bra och har gott om plant stöd under alla 4 gummifötterna under toasitsen.
Men ändå började den glida. Spelar ingen roll hur hårt jag drar åt skruven (Har tillochmed gått en flisa nu i hålet där skruven går ner, för jag har dragit så hårt). Den glider ändå.:@
Är det någon som vet vad f*n man ska göra för att den j***a toalettringen ska sluta glida på toaletten?
Ska ha "finbesök" nästa helg med en massa folk som ska bo hos oss över helgen och titta på vårt nya hus och det vore ju pinsamt om de bryter arselbenet när de glider ner i toaletten... :S
Men... Den glider... Mycket!
När man monterat den och skruvat fast den som den ska så ligger den bra och har gott om plant stöd under alla 4 gummifötterna under toasitsen.
Men ändå började den glida. Spelar ingen roll hur hårt jag drar åt skruven (Har tillochmed gått en flisa nu i hålet där skruven går ner, för jag har dragit så hårt). Den glider ändå.:@
Är det någon som vet vad f*n man ska göra för att den j***a toalettringen ska sluta glida på toaletten?
Ska ha "finbesök" nästa helg med en massa folk som ska bo hos oss över helgen och titta på vårt nya hus och det vore ju pinsamt om de bryter arselbenet när de glider ner i toaletten... :S
Bussa skruvarna, altså sätt plaströr runt skruv så de täcker upp och blir lika stora som hålet. Har du inte plaströr som passar ta vanlig eltejp och lida på till de blir lika stora som hålet dra sedan fast mutter då ska det sitta.
Produkter som diskuteras: "eltejp"
Eltejp
Eltejp, även känd som isoleringstejp, är ett tryckkänsligt tejp som används för att isolera elektriska ledningar och andra material som leder elektricitet. Den har en rad egenskaper som gör den idealisk för användning inom elinstallation
Läs mer
Klicka här för att svara