Hej!
Eftersöker någon som haft stående panel utan läkt i några år, hört att brädorna efter ett tag börjar vrida på sig. Vi står och väljer mellan att bygga fasad med eller utan läkt (som på bilden) och funderar på hur bra det håller. Vore toppen om någon hade bild på hur det kan se ut efter några år!
Eftersöker någon som haft stående panel utan läkt i några år, hört att brädorna efter ett tag börjar vrida på sig. Vi står och väljer mellan att bygga fasad med eller utan läkt (som på bilden) och funderar på hur bra det håller. Vore toppen om någon hade bild på hur det kan se ut efter några år!
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 409 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7 409 inlägg
Vad blev det för fasadval? 
Klicka här för att svara

