Ska bygga ett simpelt ribbstaket på befintlig trall på framsidan. 3x4.5m
Kan man spraya någon slags färg på de vanliga stolpfötterna som man hittar i byggvaruhusen och som stannar kvar!?
Hur pass stabila är sådana här hållare jämfört med de som har 4 "kanter"?