Logad Logad skrev:
Hos mig som har timpris stämmer det på pricken med Nordpools månadsmedelvärme om jag inte brytt mig om att flytta förbrukning. I min faktura specas elpriset per kWh samma medelvärde som jag själv räknat ut
Det är nog du som lyckligtvis har ett bra förbrukningsmönster i grunden.
 
K krfsm skrev:
Det är nog du som lyckligtvis har ett bra förbrukningsmönster i grunden.
Fast jag slipper elhandlarnas "viktade inköpspris". Enbart de sedvanliga påslagen plus ett öre tillkommer på spotpriset.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.