Hos mig som har timpris stämmer det på pricken med Nordpools månadsmedelvärme om jag inte brytt mig om att flytta förbrukning. I min faktura specas elpriset per kWh samma medelvärde som jag själv räknat ut
Det är nog du som lyckligtvis har ett bra förbrukningsmönster i grunden.