Någon som har en Bora spishäll med spirorör i grunden för utsug? Har 125 rör nerlagda i sulan och är osäker hur bra suget kommer bli. Ca 4m från spishällen till utsida.
 
C Cirre22 skrev:
Någon som har en Bora spishäll med spirorör i grunden för utsug? Har 125 rör nerlagda i sulan och är osäker hur bra suget kommer bli. Ca 4m från spishällen till utsida.
Står i samma sits som dig, har du kopplat i den och blev du nöjd?
 
vad hände- blev ni nöjda? =)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.