216 läst ·
3 svar
216 läst
3 svar
Spirorör 315mm Göteborg
Hej,
Jag letar efter leverantör av spirorör 315mm som antingen har butik eller kan leverera till Göteborgsområdet. Jag handlar som privatperson så det utesluter ju en hel del alternativ.
Samt att alla varuhus inte har den diametern.
Har någon tips på alternativ? Många handlare skickar ju inte gärna dessa i och med skrymmande.
Tack!
Jag letar efter leverantör av spirorör 315mm som antingen har butik eller kan leverera till Göteborgsområdet. Jag handlar som privatperson så det utesluter ju en hel del alternativ.
Har någon tips på alternativ? Många handlare skickar ju inte gärna dessa i och med skrymmande.
Tack!
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 133 inlägg
Ta en tur till Återbruket vid Alelyckan. De har mycket ventilationsdelar inne just nu och en hel del rör.P Prefab skrev:Hej,
Tack!
Plåtslagare som jobbar med Lindab kan beställa hem. Det blir sällan dyrare än byggmarknaderna.
Klicka här för att svara