Noterat att vi har små kryp på framsidan av husfasaden vid ytterdörr och sidan om den. Först idag så ser vi att det är små röda spindelbebisar (!!!!). Det kryper i hela kroppen och jag vet inte vad jag ska ta mig till för att få bort dem.

Räknas det som skadedjur? Några tips på vad man kan göra för att få bort dem? Ska man ringa Anticimex? Hjälp!
 
BirgitS
De kommer snart att krypa vidare i jakt på mat.
 
Spindlar är generellt nyttodjur och inget att vara bekymrad över. Osannolikt att de orsakar någon skada vare sig på huset eller er bekvämlighet etc.

Men aldrig fel att ringa tex Anticimex och höra vad de har att komma med, om det nu är så att du upplever detta som ett bekymmer.
 
  • Gilla
cpalm
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.