Hej, håller på att byta en sida av husets z-panel/spårpanel och undrar över en sak jag har hört olika från alla håll.
Hur många spikar ska det vara i bred i en panel 12 cm bred? Var ska spiken eller spikarna sitta på plankan och hur långt mellan ska det vara på en och samma planka, finns det något cc på det? eller är det bara att spika i ögonmått?