Vi har 11 draglådor med 2 yttre "plastbitar i varje låda.
Tyvärr har flera av plastbitarna gått sönder. Det gör att lådorna lätt öppnas igen när vi stängt dem.
Vi undrar därför om det går att hitta plast"bitarna någonstans.HTH verkar inte särskilt intresserade.
Vi skulle gärna vilja ha / köpa något drygt dussin.
Vi har tagit ett par bilder med vår enkla mobil. Vi hoppas att det framgår vilken plastbit vi menar.
Bilderna bifogas.
Vi hälsar
Axelman
Tyvärr har flera av plastbitarna gått sönder. Det gör att lådorna lätt öppnas igen när vi stängt dem.
Vi undrar därför om det går att hitta plast"bitarna någonstans.HTH verkar inte särskilt intresserade.
Vi skulle gärna vilja ha / köpa något drygt dussin.
Vi har tagit ett par bilder med vår enkla mobil. Vi hoppas att det framgår vilken plastbit vi menar.
Bilderna bifogas.
Vi hälsar
Axelman
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 988 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 988 inlägg
Uj....
Jag har jobbat med HTH kök sedan 2005 och har aldrig sett detta beslaget så det är nog ganska gammalt och därför troligt att de inte kan vara dig behjälpliga.
Kolla med Theofils om de har något. 👍
https://www.theofils.se/
Jag har jobbat med HTH kök sedan 2005 och har aldrig sett detta beslaget så det är nog ganska gammalt och därför troligt att de inte kan vara dig behjälpliga.
Kolla med Theofils om de har något. 👍
https://www.theofils.se/
Besserwisser
· östergötland
· 2 658 inlägg
Ser ut som att det är ett jobb för 3dprinting... Finns det någon som är hel?
Vårt kök är HTH från -94 och har likadana lådbeslag. Alla "plastbitar" dock hela. Jag letar själv efter en "glider" som sitter i lådans skena och har fått veta att beslagen togs ur produktion ungefär vid millennieskiftet. Mitt hopp står till att jag hittar någon som skrotar ett HTH-kök. Kan kanske vara en möjlighet även för dig? Annars är det nog bara 3-D printning som gäller.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Jag söker reglerventil till ctc excellent
Värme allmänt -
Söker prisvärd fin klinga till Festool T-55
Verktyg & Maskiner -
Vad heter den del jag söker efter? (Manuellt vred till radiator)
Vatten & Avlopp -
Söker reservdel till Doorman V2 låshus.
Villalarm & Hemautomation -
Söker speciell list till fönster och dörrar.
Fönster & Dörrar