Renoverare
· Gävleborg
· 8 215 inlägg
Wago och Helacon.


//Patrik


//Patrik
kopplingsdosa/kulodosa?
Annars presshylsor med krympslang
Annars presshylsor med krympslang
då borde isolerade presshylsor utan krympslang funka bra 
Wago 222 tar det mesta och är öppningsbar http://www.elbutik.se/product.html/kopplingsklamma--wago-222-2?category_id=1967
sånna vanliga flatstift som man använder på svagström / bilel. Finns även runda honor och hanar.
http://www.clasohlson.se/Archive/images/products/S/Lo/150329w1.jpg
http://www.clasohlson.se/Archive/images/products/S/Lo/150329w1.jpg
Redigerat:
Vanlig radplint då http://katalog.weidmueller.de/catalog/Start.do?localeId=sv&ObjectID=group38820620869182 så kan du ju sätta ihop hur många du vill
Tack för alla förslag. Jag använder mest kopplingsplint..ibland presshylsor...sällan wago och nästan aldrig flatstift...
Nu letar jag efter en specifik produkt. En kopplingsbrygga med snabbanslutning
Nu letar jag efter en specifik produkt. En kopplingsbrygga med snabbanslutning
Hmm, det enda som jag kan tänka mig är Wago:s Serie 264. Fast det är ju miniatyr fjäder radplintar. Som man kan montera på 15 eller 35:s DIN eller skruva fast. Vet att de går att beställa färdiga som 12-poliga utomlands. Finns ju andra tillverkare som har mini, fjäder radplintar. Fast det kanske är helt uteslutet?
OT, Såg en dokumentär i går med elinstallationer i USA, där de just hade gått över till att använda sig utav "Wago Plugs" =)
OT, Såg en dokumentär i går med elinstallationer i USA, där de just hade gått över till att använda sig utav "Wago Plugs" =)
