Rickard.
Får en dosa i hallen som servar golvvärmen i badrummet intill och försöker hitta alternativ till dom otroligt fula doslocken som finns. Just nu står skruvat blindlock m. passande ram från elko eller Schneider högst på listan men även dom är rätt fula så har någon en bättre lösning hör jag den gärna.

Har tänkt på en del GDS lösningar med dosan försänkt in i väggen och ett större lock av plywood som tapetseras in men jag får inte riktigt ihop det i huvudet på ett bra sätt.

Ingen konstnärlig människa i närheten som kan måla ett vanligt vitt lock?
Annars går det som sagt att plocka ihop något av de serier som finns.

Hur ser väggen ut då? Är det tapet kan du väl klistra fast en bit tapet som du mönsterskurit så den smälter in? Eller måla.

Sätt en vanlig lampknapp.

• Gilla
Rickard. och 1 till
  • Laddar…
Rickard.
raveper raveper skrev:
Sätt en vanlig lampknapp.
Lampknapp ser lite konstigt ut 20cm från golvet ;) Försökte faktiskt få elektrikern att gömma det bakom ett uttag men han tyckte inte det var en ok lösning :D

Idén att gömma bakom något man är van att se är smart tycker jag men det känns sådär om dom inte funkar.

Måla och tapetsera på locket funkar såklart men nu har jag öppen vägg och alla möjligheter att få det så bra det bara går och då tänker jag att det finns något lite vassare.

Redigerat:
Grejen är ju att det ska synas...

A
1424500.jpg

• Gilla
raveper
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.