Det blir absolut inte nödigvändigt bättre med en lös FMM avstängning. Och man ser knappt texten FMM på vredet för den delen. Plus att jag skrev bla!Slaktarn82 skrev:
Jag ville bara poängtera för dig och forumet att det inte alls "skall" vara avstängning på blandaren. Inte alla vill byta sina köksblandare som du verkar tro. (Läs lite äldre trådar) Då finns det korrekta lösningar för dom med...
Tror verkligen inte att alla vill byta kran,säger bara vad man får och vad man inte får/bör. Varför ska jag läsa i en massa äldre trådar? Vi är vell här och nu med denna tråd?
Nu får du nog tagga ner lite i din läsning/tolkning av forumtrådar.Slaktarn82 skrev:
Oavsett vad du skriver här, så ligger det kvar i oändlighet. (Du kanske borde studera reglerna för forumet?!) Skriver du då att tex att man skall ha avstängning på blandaren, som ovan, fast man inte behöver det, om man tex råkar gilla sin egen udda köksblandare. Vad ger det för info till den användare som kanske kommer nästa vecka och läser just denna tråden?
Forumet i stort är underbar, sökbar, kunskapsbank. Vore det inte väldigt jobbigt om alla tänker som du?
Klicka här för att svara