har monterat en Oras Electra 6220f
man är ju lat ;)
men det smäller i röret för att ventilen stänger för snabbt
går det att ändra på sånt och är det farligt att det smäller ?
 
V1K1NG skrev:
har monterat en Oras Electra 6220f
man är ju lat ;)
men det smäller i röret för att ventilen stänger för snabbt
går det att ändra på sånt och är det farligt att det smäller ?
min far har vrålat sen jag var en knatte "smäll inte i kranarna! Det är inte bra för rören"... om det ligger någon sanning bakom det vet jag inte men nu är jag likadan själv med frun ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.