Hej!
Jag har varit tvungen att modifiera spirorör för att få lite plats på ett ställe. Upptäckte nu när jag är klar att det är lite småhål på flexrören i den veckade aluminiumen. Funkar det att täta det med sikakryl vent och sen tejpa eller är det bara att köpa nya?