Har haft en firma hos mig som skulle slipa 2 rum. Första (lilla) rummet slipade dom igenom golvet och det andra (stora) rummet vart inte bra det heller. Vart ränder utmed väggarna. Hela golvet känns vågigt och väldigt ojämnt oljat.
Det lilla rummet vart vi lovade ett nytt golv. Och det stora skulle dom slipa om.
vi vart då oroliga att dom skulle slipa sönder det stora rummet med.
Våra farhågor vart sanna.
Nu påstår firman att detta ska kunna lagas med wax? Jag tro inte att det kommer gå. Men undrar vad ni tror.
Det lilla rummet vart vi lovade ett nytt golv. Och det stora skulle dom slipa om.
vi vart då oroliga att dom skulle slipa sönder det stora rummet med.
Våra farhågor vart sanna.
Nu påstår firman att detta ska kunna lagas med wax? Jag tro inte att det kommer gå. Men undrar vad ni tror.
Även jag undrar vad som hänt. Glömde de att stänga av slipen vid kafferasten? Man får kämpa om man ska slipa bort 12-15mm. Det ska vara om man vinklar maskinen för att få bort ett litet, men djupt märke.
Att slipa ett golv klarar nästan alla, om inte resultatet ska vara mycket fint. Att förstöra ett golv så, måste bero på dåligt golv, eller någon fadäs av hantverkaren som jag inte kan föreställa mig. Men det måste vara det senare, eftersom hantverkaren försöker göra rätt.
Att slipa ett golv klarar nästan alla, om inte resultatet ska vara mycket fint. Att förstöra ett golv så, måste bero på dåligt golv, eller någon fadäs av hantverkaren som jag inte kan föreställa mig. Men det måste vara det senare, eftersom hantverkaren försöker göra rätt.
Klicka här för att svara