755 läst ·
2 svar
755 läst
2 svar
Slinglös robotklippare till 1250kvm gård
Jag funderar på en robotklippare utan slinga till min gård som ligger på typ 1250kvm.
Jag googlade lite grann och det verkar vara en ren djungel med olika klippare och tekniker.
Jag orkar inte börja lägga ner nån kabel så det är slinglös teknik som gäller.
Gräsmattan på gården är nog kanske bara 1000kvm om ens det men det kanske är lika bra att ta snäppet större 1500kvm?
Jag hade helst köpt en husqvarna då jag tycker om märket och har flera andra husqvarna grejer, men det verkar som att denna modell har problem med att den åker utanför det angivna området när jag google runt om lite recensioner.
Husqvarna Automower® 310E NERA med slinglös teknik
https://www.husqvarna.com/se/robotgrasklippare/automower-310e-nera-med-slinglos-teknik/
Mammotion verkar ju också nice men då är det ett kinamärke så jag blir lite orolig om reservdelar och service.
Jag googlade lite grann och det verkar vara en ren djungel med olika klippare och tekniker.
Jag orkar inte börja lägga ner nån kabel så det är slinglös teknik som gäller.
Gräsmattan på gården är nog kanske bara 1000kvm om ens det men det kanske är lika bra att ta snäppet större 1500kvm?
Jag hade helst köpt en husqvarna då jag tycker om märket och har flera andra husqvarna grejer, men det verkar som att denna modell har problem med att den åker utanför det angivna området när jag google runt om lite recensioner.
Husqvarna Automower® 310E NERA med slinglös teknik
https://www.husqvarna.com/se/robotgrasklippare/automower-310e-nera-med-slinglos-teknik/
Mammotion verkar ju också nice men då är det ett kinamärke så jag blir lite orolig om reservdelar och service.
Nice Ok!
Jag har också kollat på ett klippare från Dite.nu, verkar också vara bra grejor för att vara kinaprylar.
Jag har också kollat på ett klippare från Dite.nu, verkar också vara bra grejor för att vara kinaprylar.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Var sätta referensstationen till slinglös gräsklippare?
Trädgårdsmaskiner -
Robotklippare till liten gräsplätt.
Trädgårdsmaskiner -
Hur fungerar denna slinglösa robotklippare ? Någon som har den ?
Robotgräsklippare -
Robotklippare Stiga Autoclip 221 går bara fram och tillbaka
Robotgräsklippare -
Robotklippare till en ojämn tomt?
Robotgräsklippare