JM-monterat Marbodalkök från 2010. Täck/Frontbrädan över micron behöver justeras pga ny micro.
Monterad med någon sorts dubbelhäftande remsa som sitter oväntat bra (Bara slagit med handen så långt).

Är det bara mer våld[tm] som behövs, eller finns det något trick/gömt?
 

Bästa svaret

Lite försiktigt med värmepistol (alt. hårtork) kan nog hjälpa till.
 
P
Är det inte kardborreband?
 
Kardborreband är det för trägallret ovan kylen, men det sitter oändlig mycket sämre. Tack för tipset om att värma på!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.