642 läst ·
3 svar
642 läst
3 svar
Slå loss täckfront
JM-monterat Marbodalkök från 2010. Täck/Frontbrädan över micron behöver justeras pga ny micro.
Monterad med någon sorts dubbelhäftande remsa som sitter oväntat bra (Bara slagit med handen så långt).
Är det bara mer våld[tm] som behövs, eller finns det något trick/gömt?
Monterad med någon sorts dubbelhäftande remsa som sitter oväntat bra (Bara slagit med handen så långt).
Är det bara mer våld[tm] som behövs, eller finns det något trick/gömt?
Klicka här för att svara