Byggahus.se
Kör ett fantastiskt källarprojekt, bortom utmatning - och håller nu på med avslutande väggar. (Borde vart före golv: jag vet). Hursomhelst använder jag fantastiskt skrapverktyg efter Att ha gått igenom ångning/stålborstming och diamantslipning för att få ner tapeter. Nu undrar jag dick vad som rekommenderas för underarbete fler silikatmålning? Innerväggar av betong helt klara. Ytterväggar av siporex, med något gammalt spackel kvar. Har aldrig gett något fuktproblem (vitt i fotona). Hur ska jag gå jämnt efter skrapandet? Slipa?? Behöver jag bättra spacklet? Vågar jag det? Traditionell puts ätningen aktuellt = for svårt / för tungt.

vsd säger ni?
 
  • Oren vit vägg med spackelspår och diagonal ljusstrimma från ett fönster.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • En vit ojämn vägg med skavanker, delvis skymd av en trästruktur, under konstruktion eller renovering.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ljusstrålar som faller på en ojämn vit vägg, skuggor, textur, spricka synlig, suggestiv stillhet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • En hammare med grått och orange skaft ligger på stenbänk inne i en verkstad.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vägg med slitage, fläckar och streck, i grå nyanser, behöver målas eller rengöras.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.