Märk upp alla stag och på "stommen" med spritpenna t ex 1 - 1, 2 - 2 som de sitter, det underlättar när du ska ha ihop det sedan. Popnitat tror jag inte att det är, det brukar vara skruv och mutter 
Förresten, glasen ska du transportera stående, liggande har en tendens att spricka
Kom på! Vet du vad det är för fabrikat? Har du möjlighet att kolla växthus hos något företag som säljer växthus så gå dit och titta efter hur deras utställningshus är hopskruvade innan du plockar ned det du har
Förresten, glasen ska du transportera stående, liggande har en tendens att spricka
Kom på! Vet du vad det är för fabrikat? Har du möjlighet att kolla växthus hos något företag som säljer växthus så gå dit och titta efter hur deras utställningshus är hopskruvade innan du plockar ned det du har
Klart att du ska göra ditt bästa, jag lovar dig att du har aldrig smakat maken till tomaterna och gurkan ni kommer att plocka där 
Glasen sitter med flera fjädrar/långsida. Det finns påsar med lösa att köpa som tur är
Glasen sitter med flera fjädrar/långsida. Det finns påsar med lösa att köpa som tur är
Då fick man hem den. Dock skar jag mig av en glas som hade spruckit så det fick bli akutan. 3 stygn...
Ja, nu e det bara att fixa glas nånstans billigt så får man väl vänta till nästa år på de goda tomaterna och gurka.
Tack för tipsen, morsan
Ja, nu e det bara att fixa glas nånstans billigt så får man väl vänta till nästa år på de goda tomaterna och gurka.
Tack för tipsen, morsan
Klicka här för att svara