I höstas bytte vi från ejektorpump till sänkpump i vår borrade brunn.
vi har aldrig haft dålig vattentillgång tidigare under 2 åren vi bott här, men nu har vi fått slut på vatten 2 gånger senaste veckan.
Dagen efter har det funnits vatten igen för de vanliga hushållsbehoven.
Brunnen är ca 40-50 m djup.
Kan spolning och tryckning av brunnen vara en lösning för att få bra tillgång på vatten igen?