I höstas bytte vi från ejektorpump till sänkpump i vår borrade brunn.

vi har aldrig haft dålig vattentillgång tidigare under 2 åren vi bott här, men nu har vi fått slut på vatten 2 gånger senaste veckan.
Dagen efter har det funnits vatten igen för de vanliga hushållsbehoven.

Brunnen är ca 40-50 m djup.

Kan spolning och tryckning av brunnen vara en lösning för att få bra tillgång på vatten igen?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.