Jo jag vet. Men jag vill göra vad jag kan för att förhindra så att detta aldrig händer igen och aldrig i livet att jag / familjen orkar stå ut med detta fram tills snön smälter i vår.
Och det är ju ingen som vet hur det blir nästa sensommar / höst...