Ja, det är med samma utgångspunkt de skrev som de gjorde I alla fall, att det som är rimligt undersökningsbart är att betrakta som känt.
Problemet är att vi lever i ett konsumentsamhälle där många väntar sig att det finns en näringsidkare med utökat avtalssnsvar på andra sidan. När det inte för det utan avtal tecknas mellan jämbördiga parter går tanken i baklås hos lite för många.
[/RANT]