En svart inverter med display, reglage, väggmontering, ventilationsskivor och nätverksanslutningar för solenergisystem.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skärmbild av webbsida; beskriver kompakt energisystem med omformare, laddare, regulator, batteri och tillbehör.
Skapa konto
Portabel, industriell apparat med skärm, knappar och vred, troligen för mätning eller datainsamling, svart och vit design.
Skapa konto
Förpackad pall med last inplastad i svart stretchfilm, ute på asfalterat underlag nattetid.
Skapa konto
Svartvit elektronisk enhet med DC in/ut, ventileringsgaller, portar och kontakter för kraft och dataöverföring.
Skapa konto
En öppen låda med diverse elektroniktillbehör och kablar organiserade i fack.
Skapa konto
En svart inverter med display, reglage, väggmontering, ventilationsskivor och nätverksanslutningar för solenergisystem.
Skapa konto
Skärmbild av webbsida; beskriver kompakt energisystem med omformare, laddare, regulator, batteri och tillbehör.
Skapa konto
Portabel, industriell apparat med skärm, knappar och vred, troligen för mätning eller datainsamling, svart och vit design.
Skapa konto
Hejsan!
Har en helt ny Clayton II LPS 3000W som jag gärna vill bli av med men vet inte vart jag ska vända mig. Har provat blocket och marketplace utan resultat så tänkte jag provar detta forum i hopp om att någon ska ha något tips..

Den är helt ny och har stått i lådan i förrådet i ca 5 dagar nu. Nypris 51 000 ink moms men kan sälja den för 25 000 snabb affär.

Kan säljas privat eller genom företaget för momsavdrag.
https://webshop.awimex.se/Produkter...ont_plat,_fjarrpanel_o_laddkabel?id=CP-CL2003

Hej!
Har du omvandlaren kvar?
Isåfall vart håller du till?

Jag är intresserad av att köpa, men behöver den ganska omgående isåfall.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.