Hej,
Hur fan kan inte en såg klara gå igenom en list helt?? Går det någonstans att utöka djupet på kap och gersåg? Borde väl ha kollat det INNAN jag köpte listerna men tog förgivet att det inte skulle vara några problem.
har denna: https://www.bauhaus.se/kap-gersag-m...Y566nkjk8NrokS3cOxAlsQQ6r9xvx1xxoC9H8QAvD_BwE
Hur fan kan inte en såg klara gå igenom en list helt?? Går det någonstans att utöka djupet på kap och gersåg? Borde väl ha kollat det INNAN jag köpte listerna men tog förgivet att det inte skulle vara några problem.
har denna: https://www.bauhaus.se/kap-gersag-m...Y566nkjk8NrokS3cOxAlsQQ6r9xvx1xxoC9H8QAvD_BwE
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 434 inlägg
Det är väl inget problem att gera den? Men du måste såklart ha listen liggandes och klingan vinklad
JohanEd skrev:
Eftersom du kapar i 45° gissar jag på att motorn tar i det övre anhållet på vänster sida. Lossa på det så ska det gå bra.
Klicka här för att svara

