Jag har märkt att i vårt nyrenoverade badrum bildas det orange/rosa avlagringar i brunnarna och på duschmunstycket.
Försökte googla lite men hittade inget jag tyckte passade. Inte rödmögel tror jag
Det är lätt att ta bort men vad beror det på? Vi har kommunalt vatten.