Jag är nu inne på min 2:a säsong för min Robomow RS2200 som bara går och går....
Jag anser att batteriets livslängd bestäms av storleken på trädgård och hur laddning och förvaring sker under vintern.
Om det står Robomow eller Automower på klipparen är nog av mindre betydelse. Jag vill tro att batteriet håller längre
på en dyr klippare jämfört med ett lågprismärke. Mina knivar slipades efter 1:a säsongen och är nu inne på 2:a säsongen och efter halva säsongen skiftar jag vänster och höger eftersom knivarna har dubbla skär.
Min app fungerar bra men jag använder inte den för klipparen klipper så bra.
 
Redigerat:
Köpte en Robomow 1800 för 12000:- idag och väntar på att den skall komma hem, kommer skriva en rad eller två efter första veckorna om vad jag tyckte, eller skicka ett PM så kan jag återkomma om ni är i köpartankar
 
Osek skrev:
Köpte en Robomow 1800 för 12000:- idag och väntar på att den skall komma hem, kommer skriva en rad eller två efter första veckorna om vad jag tyckte, eller skicka ett PM så kan jag återkomma om ni är i köpartankar
Hoppla! Vart hittade du den för 12?
Den billigaste jag hittat ligger på 14995:-
 
RobertML skrev:
Hoppla! Vart hittade du den för 12?
Den billigaste jag hittat ligger på 14995:-
Köpte på tretti.se med deras kod GRASKLIPPARE så fick man 10% sedan hade jag ett par hundringar innestående så säg 12500
 
Osek skrev:
Köpte på tretti.se med deras kod GRASKLIPPARE så fick man 10% sedan hade jag ett par hundringar innestående så säg 12500
Strålande! Då ska jag nog också slå till.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.