Jag är nu inne på min 2:a säsong för min Robomow RS2200 som bara går och går....
Jag anser att batteriets livslängd bestäms av storleken på trädgård och hur laddning och förvaring sker under vintern.
Om det står Robomow eller Automower på klipparen är nog av mindre betydelse. Jag vill tro att batteriet håller längre
på en dyr klippare jämfört med ett lågprismärke. Mina knivar slipades efter 1:a säsongen och är nu inne på 2:a säsongen och efter halva säsongen skiftar jag vänster och höger eftersom knivarna har dubbla skär.
Min app fungerar bra men jag använder inte den för klipparen klipper så bra.
Jag anser att batteriets livslängd bestäms av storleken på trädgård och hur laddning och förvaring sker under vintern.
Om det står Robomow eller Automower på klipparen är nog av mindre betydelse. Jag vill tro att batteriet håller längre
på en dyr klippare jämfört med ett lågprismärke. Mina knivar slipades efter 1:a säsongen och är nu inne på 2:a säsongen och efter halva säsongen skiftar jag vänster och höger eftersom knivarna har dubbla skär.
Min app fungerar bra men jag använder inte den för klipparen klipper så bra.
Redigerat:
Hoppla! Vart hittade du den för 12?Osek skrev:
Den billigaste jag hittat ligger på 14995:-
Klicka här för att svara