Hej

Har fått en offert på 22,600:- varav arbetskostnad är 9300:- för installation av 4st element samt rördragning. Huset är 1,5 plans villa och rör ska dras från undervåning upp till övervåning inkl injustering i värmepump.

Någon som vet om detta är en rimlig offert, jag tycker det verkar ok.

Med vänlig hälsning, Mattias
 
Låter rimligt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.