Hej
Har fått en offert på 22,600:- varav arbetskostnad är 9300:- för installation av 4st element samt rördragning. Huset är 1,5 plans villa och rör ska dras från undervåning upp till övervåning inkl injustering i värmepump.
Någon som vet om detta är en rimlig offert, jag tycker det verkar ok.
Med vänlig hälsning, Mattias