Hej alla semesterfirare.
Vi har precis köpt hus, vilket var i det stora renoverat. MEN strukturtapet i hall och vardagsrum som man målat både 1,2 och 3 gånger.
Tänkte sätta renoveringsgips på de här väggarna men hur skall man göra i hörnen? Observera att det endast rör sig om innerhörn det rör sig om. borde man också använda någon form av sättlim/konstruktionsfel/PL?
Tacksam för svar
Vi har precis köpt hus, vilket var i det stora renoverat. MEN strukturtapet i hall och vardagsrum som man målat både 1,2 och 3 gånger.
Tänkte sätta renoveringsgips på de här väggarna men hur skall man göra i hörnen? Observera att det endast rör sig om innerhörn det rör sig om. borde man också använda någon form av sättlim/konstruktionsfel/PL?
Tacksam för svar
Verktygstokig
· Dalsland
· 303 inlägg
Klicka här för att svara
