Har en stor stenläggning av uteplats, gångar samt garageinfart med marksten av betongtyp.
Dels behöver det rengöras, främst där man haft bilarna stående men även på andra ställen.
Kan man använda rengöring med klor? Hur mår markstenen av det?
Tänker att då kanske man även kan bli av med det ogräset som blivit på sina ställen också.
Men vill ju samtidigt inte att det blir missfärgningar eller dyligt.