Jag hade det på en side-by-side från Siemens. Inget att anmärka på alls. Smuts släpper lätt och den största fördelen är att du inte har några problem med fingeravtryck. Vi hade den bredvid ugn/micro i rostfritt och vill man vara petig så går det att se att det inte är samma material/finish, men det var definitivt inget vi störde oss på.