Jag har tittat en del på Quooker hetvattenkran. Känner någon till några alternativ. Även åsikter / recensioner från någon som har en.

Vi hade hört talas om Quooker och blev mycket intresserade. Vår lokala köksleverantör hade inte det, men var mycket behjälplig :) Så i samband med vår köksrenovering blev det en. Vi har inte ångrat det köpet en sekund. Allt ifrån napprengöring till grönsakskokning, te och snabbkaffe, bara för att nämna några användningsområden. Vi är väldigt nöjda med vår 3 liters Quooker. Snygg och diskret är den också:), ingen ful vattenkokare här inte som tar bänkyta!!!!

Har en väninna som har en sådan. Hon är mycket nöjd med den och tyckte absolut att jag skulle installera en sådan i vårt hus. Men jag har inte gjort det hittils. Vi har småbarn och jag är lite osäker på hur barnsäkert det är.

Kan vara värt att nämna att det inte är tillåtet med högre temperatur än 60 grader från en blandare, (oavsett vad tillverkaren säger) så det kan vara ide' att fråga rörisen innan han kommer dit om han installerar såna kranar.

Eller naturligtvis göra det själv.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.