Hej!
Jag har registrerat mig här då jag försökt söka efter liknade problem och ert forum alltid kommer upp. Det är här expertisen tycks finnas! 🙂
Vi har små, små flugor överallt och jag kan förstå vilka de är, kommer från och hur jag blir av med dem... Det är besvärligt då jag har två katter och måste ha vatten framme.
Krypen är knappnålsstora och hänger mycket på golvet, under trösklar och lister. Om jag petar under en list (trägolv) kommer små "brödsmulor" utspringandes, vidrigt. Svårt att se dem utan 10 gångers förstoring på kameran.
Tror att den på bilden är en i gänget, eller kanske det är flera sorter? Hjälp?
Jag har registrerat mig här då jag försökt söka efter liknade problem och ert forum alltid kommer upp. Det är här expertisen tycks finnas! 🙂
Vi har små, små flugor överallt och jag kan förstå vilka de är, kommer från och hur jag blir av med dem... Det är besvärligt då jag har två katter och måste ha vatten framme.
Krypen är knappnålsstora och hänger mycket på golvet, under trösklar och lister. Om jag petar under en list (trägolv) kommer små "brödsmulor" utspringandes, vidrigt. Svårt att se dem utan 10 gångers förstoring på kameran.
J JF50 skrev:Hej!
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 46 161 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 46 161 inlägg
Pröva med att fråga jourhavande biolog: https://www.nrm.se/fakta-om-naturen/jourhavande-experter/jourhavande-biolog
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Vad är detta för småflugor?
Övrigt husrelaterat -
Vad är det för flugor?
Gifter, farliga byggmaterial & skadedjur -
Få bort flugor från fasad??
Gifter, farliga byggmaterial & skadedjur -
Hur tar sig flugor in i huset?
Övrigt husrelaterat -
Invasion av bananflugor/fruktflugor