Hej!
Jag har registrerat mig här då jag försökt söka efter liknade problem och ert forum alltid kommer upp. Det är här expertisen tycks finnas! 🙂

Vi har små, små flugor överallt och jag kan förstå vilka de är, kommer från och hur jag blir av med dem... Det är besvärligt då jag har två katter och måste ha vatten framme.

Krypen är knappnålsstora och hänger mycket på golvet, under trösklar och lister. Om jag petar under en list (trägolv) kommer små "brödsmulor" utspringandes, vidrigt. Svårt att se dem utan 10 gångers förstoring på kameran.

Tror att den på bilden är en i gänget, eller kanske det är flera sorter? Hjälp?

• Närbild av en liten fluga på en vit, mönstrad yta.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
J JF50 skrev:
Hej!
Jag har registrerat mig här då jag försökt söka efter liknade problem och ert forum alltid kommer upp. Det är här expertisen tycks finnas! 🙂

Vi har små, små flugor överallt och jag kan förstå vilka de är, kommer från och hur jag blir av med dem... Det är besvärligt då jag har två katter och måste ha vatten framme.

Krypen är knappnålsstora och hänger mycket på golvet, under trösklar och lister. Om jag petar under en list (trägolv) kommer små "brödsmulor" utspringandes, vidrigt. Svårt att se dem utan 10 gångers förstoring på kameran.

Tror att den på bilden är en i gänget, eller kanske det är flera sorter? Hjälp?

• Nära bild av deg som är beströdd med torkade örter och kryddor.
    Skapa konto
  • Närbild på en vit yta med spridda bruna och svarta småpartiklar samt några enstaka hårstrån.
    Skapa konto
Döda möss i väggarna? Då får man all möjlig ohyra...

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.