Hej

Jag har grävt en pumpgrop i källaren.Jag har grävt en grop på 120 cm djup och 40 cm bred.


1. Markduk längst ner i hålet. Vilken nivå på markduk ? n1 , n2 ?

2. 10 cm makadam 16 mm

3. Ett rör ca 35-40 cm i diameter . ca 110 cm långt

4. Fyller upp röret med 10 cm mer makadam 16 mm

5. Fylla på med makadam utanför röret till ca 15 cm till golv

6. Eps-betong ca 15 cm ,sen kakel


Känns detta rätt?


Mvh johan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.