Hej
Jag har grävt en pumpgrop i källaren.Jag har grävt en grop på 120 cm djup och 40 cm bred.
1. Markduk längst ner i hålet. Vilken nivå på markduk ? n1 , n2 ?
2. 10 cm makadam 16 mm
3. Ett rör ca 35-40 cm i diameter . ca 110 cm långt
4. Fyller upp röret med 10 cm mer makadam 16 mm
5. Fylla på med makadam utanför röret till ca 15 cm till golv
6. Eps-betong ca 15 cm ,sen kakel
Känns detta rätt?
Mvh johan