Hej!

jag har en KMP PX21 med ver. 2v73 D20 som jag funderar på att sätta in ett PTC tändelement nu när det är dags att byta. Är det något som behöver ändras i mjukvara eller hårdvara för att kunna använda ett PTC element?

Mvh Marcus
 
Okej, tack för svaret och länken :D(y)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.