5 252 läst ·
4 svar
5k läst
4 svar
KMP PX21 PTC tändelement
Någon som har en uppfattning om livslängden på det keramiska (PTC) tändelementet?
Monterade i ett sådant idag i min brännare. Har kört med det gamla vanliga innan men de håller ju bara två år, kanske tre.
Monterade i ett sådant idag i min brännare. Har kört med det gamla vanliga innan men de håller ju bara två år, kanske tre.
Verkar lovande då
Beställde iaf element av den gamla typen bara uti fall att. Känns lite onödigt att ligga med ett PTC-element i lager, det är ju rejält mycket dyrare.
Klicka här för att svara