Någon som har en uppfattning om livslängden på det keramiska (PTC) tändelementet?
Monterade i ett sådant idag i min brännare. Har kört med det gamla vanliga innan men de håller ju bara två år, kanske tre.
 
Satte i mitt för mer än tre år sedan,funkar mycket bra.
 
Verkar lovande då :) Beställde iaf element av den gamla typen bara uti fall att. Känns lite onödigt att ligga med ett PTC-element i lager, det är ju rejält mycket dyrare.
 
Mitt har gått över fem år nu,funkar klockrent.
 
kulle
mattzon skrev:
Mitt har gått över fem år nu,funkar klockrent.
Har det gått i två år på ett år nu ?
---:p---
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.