Hej!!!
Problem med min värmepump.. har vattenburen golvvärme.. ljummet vatten och bara 16 grader i huset trots inställd på 28 grader.. laddar upp lite bilder.. förstår mig inte alls på det här med värmepumpar!!
Med vänlig hälsning, ensamstående mamma
Problem med min värmepump.. har vattenburen golvvärme.. ljummet vatten och bara 16 grader i huset trots inställd på 28 grader.. laddar upp lite bilder.. förstår mig inte alls på det här med värmepumpar!!
Med vänlig hälsning, ensamstående mamma
Lite bilder
Tack!! Ska testa
Medlem
· Västra Götaland
· 3 521 inlägg
Släpp ut lite, det är en ventil där ena röret går till golvbrunnen. Kolla att din cirkulationspump snurrar.
Hur lång tid ska man släppa ut vattnet? Stod en bra stund men mätaren rör sig långsamt tillbaka sen var den tillbaka på 3 igen..
Medlem
· Västra Götaland
· 3 521 inlägg
Har du tagit ventilen som går till varmvattenberedaren?
Titta efter en ventil som sitter nära det röda plåtkärlet.
Titta efter en ventil som sitter nära det röda plåtkärlet.
Hej, tack för hjälp.. en kille kommer och ska titta på det imorgon. En fråga, är det på något sätt dåligt om det ligger på 3 bar? Vågar inte röra på något för jag är inte säker på vad det är jag ska vrida på..
Kompressorn hade gått sönder och garantin gick ut för 2 mån sedan. Jätte tråkigt 😢
Nej, inte ännu.. killen som hjälpte mig idag ska kolla med levererantören vilka delar han behöver byta och pris.. så vi får se..