Halleluja! till slut löste det sig. Jag tror, men är inte säker, att lösningen låg i att gå in i expert-mode, sen nollställa/kalibrera om diverse sensorer, test-köra motorerna till klipparen och hjulen. När jag klickat igenom alltsammans och startade igen så gick äntligen saxen igång och den började klippa på riktigt (inte bara genom att det stod "klipper" på displayen).
 
  • Gilla
Åsa Lund och 1 till
  • Laddar…
Åsa Lund
Härligt! Sommaren räddad (y)
 
  • Gilla
PellePB
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.