Hej,
jag har en pelletskamin som heter KMP K6 nu har jag fått ett problem med att pelletsen kördes slut under nattrn och den vill inte starta igen, jag har gått igenom och sotat utär den ordentligt och prövat kört den ett antal gånger idag utan att den vill tända pelletsen och stänger av sig själv. Glödstiftet åker ut men den verkar inte vilja bli varm
Några tips att ge?.
Hälsningar Johan