Hej!
Jag har fått ett problem med vår golvbrunn i badrummet som svämmar över för minsta lilla,tänkte jag skulle börja med att göra rent vattenlåset men det är så gott som omöjligt då det sitter med 2 skruvar som sitter där som toppen kraftigt har rostat sönder på. Det har suttit där i 35ish år :|
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har försökt att identifiera tillverkaren av brunnen så man skulle kunna skaffa nytt vattenlås/kapa av "vingarna" på det gamla men utan framgång.
Om någon vet vilket vattenlås som skulle kunna passa eller har någon annan lösning had det varit sjukt uppskattat.
Ha en fin sommar.
/Calle